.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه 20 استاد دانشگاه به وزیر علوم: رئیس را برکنار کنید
20 نفر از اساتید دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با انتشار نامه سرگشاده ای، دکتر "مسعود صدری نسب" رئیس دانشگاه را به ناکارآمدی متهم کردند و خواستار برکناری وی شدند.

این نامه سرگشاده با عنوان "دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را دریابید" خطاب به فرهادی وزیر علوم نوشته شده است: امضا کنندگان این نامه ضمن نگرانی از وضعیت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و ابراز ناراحتی از مدیریت ریاست محترم کنونی دانشگاه، از حضرتعالی عاجلانه و دلسوزانه تقاضا داریم ضمن صدور دستور رسیدگی؛ در راستای بهره مندي از تغييرات مديريتي در دولت تدبير و اميد و جامه عمل پوشاندن به پیام انتخابات 24 خرداد هرچه سریعتر نسبت به تغییر ریاست این دانشگاه اقدام فرمایید تا یکبار دیگر شاهد فضای نشاط و امید و زدودن غبار یاس و بی انگیزگی در دانشگاه محروم خرمشهر باشیم.

ضمنا در صورت نياز به ارائه توضيحات بيشتر و ذکر مصداق و مستندات برای تک تک موارد مطرح شده، متمنی است دستور فرماييد تا با تعيين وقت ملاقات، نمايندگاني از اعضاي هيأت علمي دانشگاه حضورا" خدمت برسند.

دکتر "مسعود صدری نسب" در سال 1389 با حکم کامران دانشجو وزیر علوم وقت به عنوان سرپرست و سپس رئیس دانشگاه علوم و فنون خرمشهر منصوب شد.

متن کامل این نامه سرگشاده همزمان برای استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه در خوزستان، رئیس مرکز حراست وزارت علوم، مدیریت حراست استان خوزستان نیز ارسال شده است.

متن کامل این نامه به همراه اسامی 20 امضا کننده این نامه نزد عصر ایران موجود و محفوظ است.

منبع: عصر ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمالی 20 اسفند 1393
از ریاست محترم داشگاه آزاد هم میخواهیم تا درخصوص تغییر تیم مدیتریتی دانشگاه ازاد واحد رامسر اقدام کنند.
مستندات تخلف مالی در بحث سردر دانشگاه وسوءاستفاده های مالی ریاست ومعاون مالی ایشان متعاقبا در اختیار عموم قرارخواهد گرفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.